Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via onze contactpagina.
Hoe kan ik tickets bestellen?
Dit kunt u doen door op het evenementenoverzicht naar de betreffende event pagina te gaan, klik rechts of onderaan de event pagina om direct tickets te bestellen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Onze betaalmogelijkheden zijn iDeal, Bankcontact & Giropay.
Het lukt mij niet een bestelling te plaatsen, wat kan ik doen?
Mocht het niet lukken om een bestelling te plaatsen, dan kunt u via onze contactpagina contact opnemen. Daarnaast kunt u ons ook direct telefonisch bereiken via +31 4 34 10 00 01
Ik heb geen tickets ontvangen na het bestellen
Neem een kijkje in de spam folder om zeker te zijn dat de mail daar niet terecht is gekomen, neem dan een kijkje op onze contact pagina voor contactgegevens.
Is het mogelijk een extra ticket te bestellen nadat ik al een bestelling heb geplaatst?
Zolang er nog tickets beschikbaar zijn voor het evenement, is het mogelijk tickets bij te bestellen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om tickets te annuleren.
Wanneer worden mijn tickets afgeleverd?
Tickets worden direct na het plaatsen van de bestelling verzonden per mail. Mocht u na 1 uur niets hebben ontvangen, kijk dan eerst in de spam folder.
Mocht u niets kunnen vinden, neem dan contact met ons op.
Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar?
Als er ook rolstoelplaatsen beschikbaar zijn zal dit worden aangegeven op de event pagina. Mocht u verder nog vragen hebben over rolstoelplaatsen neem dan contact met ons op.
Komen er ook foto's van een evenement online?
Als er foto’s gemaakt zijn komen deze op onze Facebook pagina te staan.